Veelgestelde vragen
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder!
Waarom kan ik niet bestellen op uw website?
Wij werken samen met andere webshops en bordspellen leveranciers. Zij zullen u ook het gekochte bordspel toesturen.
Ik heb een probleem met het gekochte product, met wie kan ik contact opnemen?
U kunt dan contact opnemen met het bedrijf waar u het artikel heeft gekocht. U kunt de contactgegevens vaak vinden op de bestellingsbevestiging die u per e-mail hebt ontvangen.
Ik heb doorgeklikt naar een partner website maar daar wordt een andere prijs getoond. Hoe kan dat?
De prijs die u heeft gezien op de website van onze partner, is de correcte prijs. Onze partners zijn de verkopende partij. Aan de prijzen die op onze website worden getoond kunnen geen rechten worden ontleend.
Het tonen van de correcte prijs is altijd ons streven. Het kan echter voorkomen dat er een technisch probleem heeft plaatsgevonden. Wij stellen het zeer op prijs als u ons hiervan op de hoogte brengt via info@bordspel-kopen.nl.
Het tonen van de correcte prijs is altijd ons streven. Het kan echter voorkomen dat er een technisch probleem heeft plaatsgevonden. Wij stellen het zeer op prijs als u ons hiervan op de hoogte brengt via info@bordspel-kopen.nl.
Ik heb een bordspel gevonden op uw website maar deze blijkt niet voorraad te zijn op uw partner website. Hoe kan dit?
Het kan voorkomen dat op bordspel-kopen.nl een product getoond wordt die uiteindelijk op onze partner website niet meer op voorraad is. Aangezien wij zelf geen voorraad houden is de voorraad van onze partners altijd leidend.